آزمایشــــگاه نمونه آزمای ماد

تلفن : 44200094 - 021

جستجو

یک خرید با کیفیت مطمئن بی واسطه را تجربه کنید

فروش عسل طبیعی

عسل طبیعی، عسل تقلبی و عسل تغذیه‌ای:

عسل به‌ صورت کلی به سه دسته تقسیم می‌شود.

تغذیه زنبور در عسل طبیعی شامل شهد و گرده گل‌ها می با‌شد. شهد گل منبع اصلی کربوهیدرات هاست و انرژی مورد نیاز زنبورها را فراهم می کند و گرده نیز پروتئین ها، لیپیدها، ویتامین ها، مواد معدنی و برخی مواد دیگر را تأمین می کند.

در عسل تغذیه ای، زنبور به جای استفاده از شهد، از محلول دست‌ساز زنبوردار شامل شربت شکر،شکر خشک یا خمیر شیرین، شربت ذرت و سایر کمپلکس های قندی تغذیه کرده و عسل تولید می‌کند. به همین علت نیز به این عسل، عسل تغذیه‌ای می‌گویند. دلیل اینکه زنبورداران رو به تولید عسل تغذیه‌ای می‌آورند این است که می‌توانند از هر کندوی خود چند برابر یک کندو که عسل طبیعی تولید می‌کند عسل برداشت کنند. به همین خاطر نیز قیمت عسل طبیعی چند برابر عسل تغذیه‌ای است. چرا که برای زنبوردار متعهدی که عسل طبیعی تولید می‌کند به صرفه نیست که بخواهد عسل خود را با قیمت پایینی عرضه کند. اما نوع دیگر عسل، عسل تقلبی می‌باشد. این عسل اصلاً توسط زنبور تولید نشده است و با استفاده از گلوکز تجاری و یا ترکیب کردن آب و شکر با رنگ‌ به دست می‌آید.

چه تفاوتی بین مشخصات عسل طبیعی، تقلبی و تغذیه‌ای وجود دارد؟

در عسل تغذیه ای به خاطر اینکه شکر مورد تغذیه زنبور دقیقا همان قند ساکاروز است، درصد ساکاروز در این نوع عسل زیاد است. همچنین عسل تقلبی نیز اصلاً توسط زنبور تولید نشده است اولاً نسبت موادتشکیل دهنده آن اصلا مشابه عسل طبیعی نیست و از آن مهم‌تر دیاستاز آن صفر است. دیاستاز، آنزیم‌هایی هستند که زنبور هنگامی که در حال تبدیل شهد به عسل است به آن اضافه می‌کند و عسلی که به صورت مصنوعی تولید شود فاقد آن است. همچنین اگر کندوها به وسیله آب و شکر تغذیه شده باشند، عسل حاصل دیاستاز را در ترکیب خود دارد ولی حاوی مقدار کمی پرولین است. چرا که منشا پرولین شهد گل‌ است و وقتی زنبور از شهد گل‌ها تغذیه کرده است عسلی که تولید می‌کند حاوی مقادیر استاندارد پرولین است.

هیچ راهی به جز آزمایشگاه برای تشخیص قطعی طبیعی بودن عسل وجود ندارد. چرا که نمی‌توان پرولین عسل و یا میزان ساکاروز آن را با دیدن و یا چشیدن عسل متوجه شد و فقط به وسیله روش‌های دقیق آزمایشگاهی می‌توان آن‌ها را اندازه گرفت. عسل ارائه شده در آزمایشگاه ماد، آزمایش های مربوط که کنترل کیفیت و اصالت عسل را با بالاترین حساسیت، انجام داده و از نظر درجه کیفی با ساکارز 0/9 درصد جزو مرغوب ترین های بازار می باشد.

فروش عسل درجه یک

جهت ثبت سفارش با شماره 09125120337 تماس بگیرید
هزار تومان 300 هر کیلو
  • عسل نیم کیلویی​
  • عسل یک کیلویی​
  • فروش عمده عسل
خریدی مطمئن

با انجام 5 آزمون ساکارز-قند احیا ، نسبت فروکتوز به گلوکز، HMF ، دیاستاز و پرولین و منطبق بودن نتایج با استاندارد ها میتوان از کیفیت عسل اطمینان حاصل کرد.

پس از هماهنگی به صورت تلفنی یا پیام در پیام رسان ها و پرداخت هزینه، ارسال در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

در صورتی که برای انتخاب محصول مورد خود نیاز به راهنمایی دارید با شماره تلفن پشتیبانی ما تماس بگیرید.

09125120337

هر ایتم به صورت جداگانه توضیح داده شود.

محصولات ما

فروش عسل طبیعی

عسل نیم کیلویی

150هزار تومان
تضمین بالاترین کیفیت آزمایش عسل. در صورت داشتن نتیجه مغایر مرجوع می گردد
عسل 1 کیلویی طبیعی خالص

عسل 1 کیلویی

300 هزار تومان
عسل 1 کیلویی طبیعی خالص دارای نتیجه آزمایش تضمین شده
فروش عمده عسل

فروش عمده عسل

300 هزار تومان 280 هزار تومان
عرضه در ظرف های 1 کیلویی. یا دبه های 28 کیلویی